Att njuta... musik, sol och underbara känslor!

 
Seg som jag var när jag vaknade idag. Så låg jag kvar i sängen till 12-tiden...!! Och ännu värre.. jag åt inte frukost förrän framåt 14-tiden. Ingen större aptit. Men solen sken, så jag drog på mig träningskläderna för en powerwalk. Powerwalken gick ju sådär, jag hamnade ner på bryggan (ca 30sek hemifrån) med en kopp te. Där satt jag och andades in friska vindar, drack mitt te och lyssnade på hela Rihannas senaste album, två gånger innan jag gick hemåt igen.
 
 
Härligt väder idag, och de mörka molnen försvann medan jag satt på bryggan ;-)
 
 
 
 
Fick dock ett träningspass här hemma. Ett spontant sådant. Stod och vek tvätten med lurarna i öronen, och blev så adrenalinfylld. Hoppade i klackarna från gårdagen och dansade loss i mitt (tomma) sovrum, 30min senare var jag lika svettigt som efter ett pass på gymmet!
 
 
 
En av alla låtar som spelades i mina lurar på "dansgolvet" här hemma!! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0