Shopping piggar upp!

Sjukt trött idag! Det blev en stressig morgon innan vi kom iväg till förskola och skola, men vi kom i tid! Men väl på jobbet så flöt det på. Körde närservicen för omväxlingens skull. Skönt att få köra lite bil och lyssna på hur hög musik man vill, utan att någon torrboll kommer och stänger av. Dessutom så är det ganska kul att åka runt till de lite större företagen som bl.a. Foria, Astra, Siemens, anstalten m.fl.
 
Efter jobbet plockade jag upp barnen och vi åkte till McDonalds.. det blev dagens middag, jay! Tyckte i alla fall barnen. Själv åt jag en cheeseburgare, hade inte alls någon större aptit. Sen drog vi iväg till gymmet för ett boxningspass. Det var första... och antagligen sista gången jag hade med barnen på gymmet! Åtminstone båda två på samma gång. De skulle pilla på vikter och studsa med yogabollarna, phuuuu... Jag var minst sagt okoncentrerad, inte för att det egentligen stör mig, men för att jag antar att det stör andra. Gymmet är liksom ingen plats för barn, såvida det inte finns utrymme för barn som en del gym har.
 
 
Jag har precis lagt en ny order på Sportamore, det blev lite underkläder, sportbh:ar samt träningsbyxor och linne. Jag är verkligen helt såld på sportbh:ar, konstigt egentligen. Jag tycker dom är skitsnygga, men dom syns ju inte ens.. så varför lägger man flera tusentalskronor på dessa små tygbitar?!
 
Denna gång provade jag ett nytt märke Drop of Mindfulness. Många märken och modeller har man ju testat eftersom man modellat för Sportamore! ;-)
 
Letar även nya träningsskor. Älskar mina nuvarande NIKE Air Pegasus +27, men skulle behöva ett nytt par. Tråkigt nog så fanns dom bara i rosa och i STORLEK 44,5!! Hmm, antar att det är en av nackdelarna med säsongsrea.
 
 
Nej, nu väntar kvällsmat och en tidig sänggång, imorgon ska jag gästa kontoret på västra sidan, woop, woop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0