Workmode...?!

 
Jahapp, då fick man ett nytt schema idag då. Inget schema som fungerar för min del dock. Fick Företagscenter på mina barnveckor och tider som krockar med mitt andra jobb. Men nu har jag diskuterat med båda jobben, och det ser ut som det löser sig. I värsta fall får barnen sovmorgon vissa dagar och får sen vara med mig sista timmarna på jobbet. Men som sagt det är bara nödlösningar. I övrigt så gillar jag att det är så många tidiga mornar, vilket gör att man slutar tidigt, wihoooooo!
 
Fick också reda på att vi har en schemalagd lördag i december! Dagarna innan julafton, galet. Men samtidigt lite kul och udda. Krockar dock med mitt andra jobb. Så vi får se hur det blir med den saken. Lämnade in ledighet om juldagarna redan i januari ;-)
 


Kommentarer
Mamma

Några av de sena dagarna kan jag ta barnen om du vill./Kram

Svar: OK, men de får lösa det på annat sätt.
// FIA

2012-10-02 @ 04:31:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0