Armar, armar, armar och lite ben...!!

 
 
Nyligen hemkommen från gymmet. Det blev ett relativt enkelt pass med tanke på att benet fortfarande inte är helt som det ska, och jag inte får belasta det. Gud vad jag längtar tills jag kan köra normalt igen, vill verkligen köra hårt med benen, och komma ut och springa. Jag är inget fan av löpning, men tänker ge det ett försök, igen! Jag ska fan få mina drömben och den fasta rumpan!! ;-) 
 
Det blev ca 20min på crosstrainern, följt av lite styrka.
 
- bicepscurl
- marklyft
- dips
- kettlebells swing
- knäböj med kettlebells
- utfallsgång med vikt
- sit ups med och utan boll.
 
Följt av en ordentlig stretching och en lång stund i bastun. Kände mig lite som en ny människa när jag gick därifrån!
 
 
Igårkväll blev det också lite egen-tid här hemma när barnen lagt sig. Så jag passade på att köra ett kort men intensivt pass här hemma. Körde några enkla övningar; biceps, triceps, axlar och mage. Man är ju lite begränsad här hemma med tanke på utrustning och utrymme. Måste införskaffa stretch/yogamattor, stepbräda och lite fler speglar...!! ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0