Bra mat för hela veckan!

 
Jag har varken tid, lust eller ork att laga mat när jag inte har barnen hemma. Sanningen är att jag knappt är hemma när jag inte har barnen. Jag jobbar, tränar, umgås med vänner... om tid finns. Och duschar och sover hemma. That's it...!!
 
Så den här veckan blev det chili con carne med ris och kokta grönsaker. Perfekt att bara värma i micron, istället för att värma någon färdigrätt på jobbet, eller ta yoghurt och flingor när jag kommer hem vid 21:30 från jobbet.
 
"Barnlediga" veckor består av ganska exakt 75timmars arbete (ibland mer om det behövs övertid). Den här veckan har jag också planerat att träna tors-sönd.
 
Tors - Bodypump 17:15-18:15 samt Dance 18:30-19:30 (om benet vill vara med mig!)
Fre - Boxning 17:15-18:15 samt BodyCombat/X-fit 18:15-19:15
Lör - Cardio och styrka
Sön - Cardio och styrka


Kommentarer
Sara | - 33.1 kg

Du är galen kvinna! Tack för länken vännen, du är lika inspirerande du :) Hälsa alla på jobbet, saknar dig o Veroni...

Svar: Tack, det ska jag göra! Ja, jag saknar dig med.. känns som alla slutar. Först Hassan, sen du och nu även Markus.. och Veroni har gått över till dagtid... buhu.. Kram!
// FIA

2012-09-11 @ 14:35:21
URL: http://storblirliten.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0