Buzzador - Air Wick

 
Idag, en vecka senare än beräknat, kom mitt paket från Buzzador. Denna gång fick jag Air Wick som är doftvatten i stilrent, diskret förpackning. I varje förpackning kommer en liten glasvas med doftvatten och en förpackning med 6st träpinnar. Doften kan hålla upp till fyra veckor, beroende på hur många pinnar man stoppar i vattnet. Fler pinnar = kraftigare doft. Jag testar mig fram och har bara ställt i 2st pinnar i glasvasen. Just nu står den inne på lilla toaletten, men det står att de kan användas i alla hemmets rum. Just nu sprider sig en fräsch doft av nytvättat ut i hallen och resten av lägenheten.
 
Finns i dofterna Midnight Blackberry & Vanilla Silk samt Cool Linen & White Lilac. Min favorit är den sistnämnda och det är också den som jag ska buzza, dvs. dela med mig av till mina nära och kära.
 
Grannen, gymmet och jobbet är några som ska få testa doftpinnarna.
Vill Du testa och bor nära mig så kontakta mig för en förpackning! Gäller så långt lagret räcker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0