Easytone till träningsgarderoben!

 
Letat schyssta träningskläder ett tag nu. Men jag tycker att det varit lite tråkigt träningsmode på marknaden ett tag nu. Jag har ju varit trogen kund till NIKE, jag tycker inte om att blanda märken. Men nu har även andra märken börjat smyga sig in eftersom NIKE svikit mig med superlånga linnen som går över hela rumpan eller stora pösiga linnen. Jag vill ha ett tight linne, helst med brottarrygg och lagom långt över byxlinningen ;-)
 
Beställde ett linne från Casall och detta linne från Reebok. Det är en Easytone topp med Resistance technology. Den unika placeringen av banden på ryggen gör att musklerna får jobba hårdare. Schysst! Visste inte att det fanns kläder som gjorde jobbet åt en! ;-)
 
Sugen på att köpa massa sport-bh:ar också, finns så många snygga och jag använder ju bara såna numera. Mycket skönare än vanlig bh! Jag har alla färger i Casall's sport-bh:ar, dem är enkla, men riktigt sköna! Även Under Armour och NIKE har sköna modeller. Stay In är helt okej, framför allt snygga. Men ger inte speciellt mycket stöd för t.ex aerobic. Kika in på SPORTAMORE, de har 30% på massa grejer och ta 3 betala för 2 deal!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0