Första jobbet?

Det ska börjas i tid...!! ;-)
 
Lilleman har tjatat om att han vill ha ett Play Station, vilket jag i och för sig skulle kunna köpa. Men så fick jag en idé när jag stod på jobbet. Alla jultidningar har börjat skickats ut.
 
Jag var inne på hemsidan och kikade, när jag var liten så var det mest skräp-grejer. Det är fortfarande mycket onödiga saker. Men det finns också en hel del bra saker.
 
Iphone, ipad, tv, cyklar, spel m.m. Men man kan också välja att bara tjäna pengar. Så frågade lilleman om han tyckte att det lät spännande. Ingen tvekan där, så nu är beställningsmaterialet beställt. Nytt, mot när jag var liten, är att man nu för tiden har sin egen "webbutik", man kan alltså ge sina kunder sitt säljnummer, så kan de själva i lugn och ro titta i katalogen och beställa. Smart!
 
Så om det är någon som vill hjälpa lilleman att tjäna ihop sitt PS, så kommer ni inom kort att få ett säljnummer. I övrigt så tänkte jag bara att han skulle få gå här i området och sälja, och jag kan ta med till mitt jobb. Sen så ska jag självklart shoppa lite jag också...!!
 
Förutom jultidningar så finns det böcker, julkort, pyssel, julklappsetiketter, julgodis, almanackor, filmer m.m. Så det ska bli spännande att se hur det går för honom.
 
Gå in och kika redan nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0