Kungsängen

 
När vi ändå pratar shopping.. så kan jag tala om att jag kommer att sova gott inom snar framtid! Den här godingen är på väg hem till mig inom ett par, tre veckor. Handsydd och svensktillverkad från Kungsängen. Kommer bli så snyggt med mina fina, stilrena sängkläder från Lexington.
 
Min gamla säng är såld och blir hämtad redan imorgon. Så det blir gästrummet för mig ett tag!
 
Men från och med nu ska jag försöka ligga lite lågt med shopping. Jag shoppar faktiskt inte så ofta, men när jag väl gör det så tycker jag om att göra det ordentligt. Funderar på att lägga om alla golven till våren också. Skulle bli så fint och fräscht med parkett till sängen, och ja resten av lägenheten också förstås!
 
Materialet kan jag köpa, måste bara ragga någon som kan göra jobbet åt mig ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0