Mysig helg

 
Fixat och donat här hemma. Köpte lite höstljung och planterade om ute på balkongen. Mysigt! Tänkte ev. beställa inglasning av balkongen, men det gick inte eftersom de håller på att förhandla med en ny leverantör... jag velar fortfarande. Jag vill ju ha den riktiga solen, men samtidigt vill jag hålla lite kyla och snön ute samt slippa all pollen och annan skit som flyger in på balkongen. Vi får se, nu har jag ju tid att fundera ett tag till...
 
 
Haft me-time när barnen lagt sig. Krupit ner i sängen med kaneldoftande ljus och tittat på film. Lovely!
 
 
Hälsade på hos pappa igår. Blev bjudna på entrecote med rotmos, stekta grönsaker och champinjonsås. Mycket gott, trots att jag inte brukar tycka om svamp. Barnen åt också jättebra, så pappa blev nog glad. Glasstårta till efterrätt.
 
 
Mina två bröder kom också dit, så vi turades om att spela boxning på Wii. Första gången jag testade, men det var ju skitskoj. Lilleman fastnade för bowlingspelet också, och var riktigt duktig!
 
Vi kom hem i skaplig tid, redan vid 19:30tiden, för ovanlighetens skull. Det var nog för att det var jag och inte pappa som körde. Pappa vill gärna att vi stannar lääääääääänge. Det är alltid trevligt att träffa släkt och vänner, men jag har aldrig tyckt om när det blir så där långt och utdraget.
 
Men jag var imponerad av mig själv som hittade dit och hem utan problem. Hade ju GPS:en, men i alla fall ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0