Nytt till hemmagymmet!

 
Köpte lite nytt till träningsrummet häromdagen. Gymboll, gummiband, skyddsmatta och träningsmatta. Möblerade även om lite därinne, så nu är det lite mer praktiskt golvyta, och idag åkte den vita rullgardinen upp. Vilket gjorde att jag kunde ta bort de fula gardinerna som hängde ända ner till golvet och samlade damm.
 
Det är fortfarande inte helt komplett, men det går redan nu att träna alla muskelgrupper, de andra grejerna får komma varteftersom.
 
Jag har laddat hem några enkla crossfit-program som jag tänkte försöka köra när jag inte hinner eller kan gå till gymmet. Som t.ex. barnveckorna och även arbetsveckorna när jag jobbar sent.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0