Reklaminspelning inställd!

 
Ett kort klipp från en tidigare inspelning jag gjort! Såg den faktiskt för första gången idag, tidigare har jag bara sett själva reklamfilmen. Kul!
 
Jag har tagit ledigt för att jag var inbokad på en eller faktiskt två reklaminspelningar imorgon under dagen. Men eftersom tiderna var från tidigt morgon till ganska sen kväll, så löste jag det med grannen. MEN nu har hon, som många andra den här tiden på året, blivit sjuk.
 
Så det var bara att ringa och ställa in. Lite tråkigt att behöva lämna återbud 12timmar innan man ska vara där, men vad gör man. Att ta med barnen var inget alternativ.
 
Men eftersom jag redan hade fått ledigheten beviljad, så frågade jag på skolan om lilleman kunde vara hemma imorgon, vilket gick jättebra. Så imorgon är jag hemma med båda trollen. Det blir filmmys och lek/spel eller vad dom nu helst vill göra. En lugn dag, utan massa måsten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0