Rhodos i bild

 
Låter följande bilder tala lite för sig själva. Kan summera Rhodos-semestern som lyckad: 43grader och sol, bad, frossa i buffér, träning i massor och avkoppling.
 
Kan också tillägga att jag som vanligtvis är fruktallergiker, kunde äta all frukt när vi var på Rhodos (så är det alltid utomlands). Så gissa om jag har ätit mycket frukt under semestern! Fruktsallad både morgon och kväll, och flera frukter om dagen. Love it! Smugglade hem lite frukt från Grekland, som jag gjorde fruktsallad på. Men när den tog slut och jag köpte frukt här hemma i Sverige så var allergin framme igen. Det måste vara ett tecken på att jag borde flytta till varmare breddgrader. Är ju inte helt frisk här hemma i kylan!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När ni sett dessa bilder, (som bara är ett handplock av de ca 200st bilder jag tog under veckan), behöver jag säga att jag längtar tillbaka...?!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0