Sunwing Resort Kamala Beach?!

 
Bild från vårat hotell på Rhodos - Sunwing Resort & Spa Kallithea
 
Jag har redan nu suttit och kikat på nya resor. Inga planer att åka än på ett tag dock. Men om allt går som planerat när det gäller fortsatt arbete, och om jag kan hålla mig hela nästa sommar utan att dra iväg någonstans, så funderar jag på att åka till Thailand med barnen i oktober, dvs om ca 1år.
 
Lång tid tills dess, men planering är A och O som småbarnsförälder. Måste ju tänka på ledighet från jobb och skola, spara på semesterdagarna osv. Kul att ha ett mål också. Blir det Thailand, så blir det dock inte All Inclusive. Det är ett av de få resemålen som jag verkligen vill njuta av "deras" mat. Däremot så blir det Royal Family Svit med egen pool.
 
Hade velat åka med en kompis, men dom få ensamstående jag känner har inte råd. De med familj, ja de åker med sina familjer och kvar är dom utan barn. Men njaa, dom väljer hellre att åka med sina singelvänner, utan barn. Jag kan också åka iväg med bara vänner, utan barnen. Men då vill jag veta att de garanterat kommer iväg på solsemester med sin pappa. Solsemester är något dom är vana vid, och inget jag vill ta ifrån dom.
 
Om jag skriver ett inlägg om ca 1år, om att jag bokat resan. Så påminn mig snälla om det här inlägget! Vore sjukt kul att verkligen följa upp det och komma iväg. Mina tankar och planer brukar bli till verklighet om jag bara bestämmer mig. Men i det här fallet så hänger det på ev.studier och att jag får fortsätta jobba som jag gör på mitt ena jobb!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0