Vou club - premiär!

 
Igår var det invigning av VOU Club. Något jag sett fram emot de senaste veckorna! De är nämligen "mitt-andra-hem" som öppnat stället, dvs. World Class. Samma personal, samma känsla och ungefär samma klientel som på gymmet, love it!
 
Dagen började dock med träning, och diverse ärende innan jag hämtade upp tjejerna. Vi började med en lätt middag hemma hos mig. Gjorde oss i ordning och begav oss ut för att utforska kvällens äventyr...
 
 
Självklart lite egopics innan vi åkte hemifrån ;-) Och med telefonen också, så inte den bästa kvalitén.
 
 
 
VOU Club är endast öppet för medlemmar, like a lot! Jag hade köpt med mig en liten "lycka till" blomma, en orkidé med jättefin kruka och ett enkelt kort. Såg att jag inte var den enda som gav bort en orkidé, men what the heck. Dom är ju så fina!
 
 
Beställde lite drinkar, bl.a. Mojito passion och Mojito hallon. Eftersom det var invigning så bjöds det på mat. Charkuterier, bröd med tapenade, friterad kulpotatis med chiliaioli m.m. Riktigt gott, och jag vågade t.o.m. backa flera gånger...!! ;-)
 
 
Stilig personal och fina drinkar. Jag träffade så mycket fina människor. Mestadels folk från gymmet, både personal och medlemmar. You just have to love them!
 
 
Min träningskompis va på plats! Och vi var förstås tvungna att spänna oss lite! ;-)
 
 
Ja, så har jag en tendens att alltid hamna vid ett bord som kör "all in"... observera att EN av drinkarna är mina! Jag som hade bestämt mig för att ta det lugnt kvällen till ära. Men, men... det blev den ena shoten efter den andra och några glas champagne. Ganska lugnt för min del i alla fall.
 
 
En hemsk bild, jag vet! Men världens bästa Frans, dj för kvällen, sa att det kunde bli en historisk bild! Så jag får väl lov att bjuda på den genom att arkivera den här på bloggen ;-)
 
Större delen av sällskapet fortsatte till Flamingo efteråt, och jag ville ju inte vara sämre jag. Så jag hakade på. Även där blev det fullt ös, nästan lite för mycket folk på deras lilla övervåning. Blev i alla fall taxi hem med Frans & Co, som släppte av mig på vägen, sweet!
 
Konstigt nog så var jag pigg när jag kom hem. Så jag tog en dusch och städade undan från middagen som vi hade tidigare på kvällen. Sen somnade jag som en prinsessa efter en mycket lyckad kväll.
 
Tack till Johannes och Hampus med personal för en mycket lyckad invigning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0