Workmode!

 
Tiden går fort när man har kul...!! Eller när man har mycket att göra. Mestadels jobb för min del, så det är i alla fall ingenting ni har något större intresse av.
 
Inventeringen gick bra i fredags, det blev dock inte överhyllorna för min del ;-) Utan jag fick äran att sitta på kontoret. Övriga personal räknade, och jag sände iväg deras inventeringar, och såg till att alla artiklar fanns i systemet m.m. Enkelt och roligt med administrativt arbete, och riktigt skönt att få sitta ner eftersom jag hade jobbat från kl.6:30. Lämnade inte jobbet förrän ca 00.20...
 
I lördags väntade ännu mera jobb. Men först hann jag iväg och träna, X-fit. Grymt pass, även om jag har fått benhinneinflammation och inte kan hoppa eller springa, suck... Hämtade den fina i Tumba efter jobbet. Stressade hem, svira om och gjorde ordning en shotbricka innan utgång. Mums! Kvällen började i tokstan och fortsatte inne i stan. Jag fick i mig alldeles för mycket alkohol på kort tid, i kombination med extremt lite sömn, mycket träning, mycket jobb, och endast lunch på lördagen... jaa, ni kan räkna ut resten själva. Det blev i alla fall en taxi hem och jag var hemma kring 5-tiden. Däckade, för att några timmar senare vakna och bege mig till jobbet! Jag kände mig inte riktigt som en människa förrän framåt eftermiddagen, och då gick det riktigt bra på jobbet!! Men det känns i kroppen att man gjorde 75tim förra veckan...semestern är som sagt över!
 
Jag har dock fått en mjuk start på den här veckan. Igår var jag "över". Öppnade Företagscenter och körde sen ODR-förstärkning, för att det var tung reklam. Vilket innebar att jag körde lite extra här och var, bl.a. ca 40-50st springportar åt mina kollegor. Fick dricka av en restaurangkund när jag var ute och körde, sweet!
 
Idag har jag i princip bara jobbat inne. Körde ut lite buntsäckar, men i övrigt så har jag suttit och gjort eftersändningar större dagen av mitt arbetspass. Och öppnade Företagscenter förstås. Imorgon planerar vi att möblera om på kontoret, så håller tummarna att vi inte får några oväntade brister i personalgruppen!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0