Barnens rum är påbörjat!

Idag slutade jag tidigt och åkte till IKEA. Jag visste redan innan vad jag skulle ha. Men när jag väl kom dit, så var det dels en del som inte fanns på lager och vissa saker va inte lika snygga i verkligheten som på deras hemsida.

Det blev helt nya sängkläder, tavla, spegel, sänglampor, matta, gardiner, rullgardin och även en del bra-att-ha-saker, såsom en borr, skruvset, lite ramar, en ny stekspade, nya dricksglas eftersom jag råkat haft sönder en del i disken!

Alfabets tavlan var verkligen så fin! Jag blev helt såld när jag såg den i verkligheten, den var mycket större och kändes rejälare än när jag såg den på hemsidan.

Som ni ser från tidigare inlägg, så blev det lite annorlunda mot vad jag tänkt det :)

Tavla, spegeln och rullgardinen ska förhoppningsvis komma upp senare i veckan. Jag försökte med tavlan idag, men det är riktigt betongvägg, så antingen behöver jag en stark karl som kan få in skruven i väggen eller så behöver jag en annan borr :/

Jag fick i alla fall upp barnens sänglampor, men dom syns inte på bilden eftersom ljuset bländar i kameran... Jag är i alla fall nöjd för idag, och jag tror att barnen också blir glada över sin nya säng när de kommer hem nästa vecka ♡

Vad tycker ni? Jag ska lägga upp en "före-bild" sen också när jag tömt kameran :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0