Grasshopper och mys med vänner!



Väl hemkommen från träningen i lördags (ca kl.15) så la jag mig på balkongen för att sola en stund, jag somnade och vaknade inte förrän kl.20, tur att solen sakta men säkert hade gått ner, så jag inte blev bränd!!

Jag var sjukt seg och kände egentligen inte alls för att gå ut. Men jag hade ju lovat. Så det blev en välbehövlig dusch och musiken på högsta volym, då blev jag riktigt taggad för vad kvällen hade att erbjuda!




Vi blev några stycken hemma hos min fina Alexandra, rättare sagt nio personer. Det blev massa gott att dricka, ost, kex och bäst av allt, lufttorkad skinka, mumma!! Vi tittade inte på Eurovision, men tv:n stod på för att vi inte ville missa Loreens framträdande, hon va lika grym som alltid!





Kvällen fortsatte på Story, det är nog en av de bästa cocktailbarerna jag varit på. Story är en av de få som kan göra en grasshopper precis så som jag vill ha den, och jag introducerade den även till en annan i sällskapet, som genast köpte en likadan :) Naglo är också att rekommendera om man gillar cocktailbarer, men det är så himla litet och trångt där...



Jag och min fina Alexandra ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0