Packade allt för ett besök på gymmet, eller inte!



Trots gårdagens/nattens äventyr så vaknade jag relativt tidigt idag. Jag hade redan bestämt att jag skulle träffa barnen idag, eftersom det är Mors dag, och dom ville gärna fira mig, gullungar!

Men innan dess blev det lite träning. Kom ganska snabbt på att jag tagit bilen till tågstationen igår, och eftersom det blev en taxi hem inatt, så stod ju bilen kvar vid stationen. Skit också! Men lyckades fixa skjuts, så jag fick med mig bilen till gymmet :)

Det var planerat att jag skulle köra ett pass i gymmet, men sen kom Anneli, en av mina favoritinstruktörer, och skulle köra aerobic. Så jag var ju bara tvungen att vara med!

Jag tänkte att jag skulle slippa åka hem efter träningen och istället direkt träffa barnen, och hade därför packat väskan med handduk och ombyte, TRODDE JAG! Jag, min idiot, hade självklart glömt underkläderna!! Och eftersom dom jag hade på mig var dyngsura av svett, så kändes det inte jättefräscht att duscha och sätta på sig dom igen. Näpp, det fick bli till att springa ner på stan och köpa lite underkläder en snabbis, sen upp till gymmet igen och duscha! Vad ska man göra?! Det hade ju tagit längre tid att åka hem.

Jag fick i alla fall ett awesome pass på gymmet, World Class is the shit!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0